OCENĚNÍ VOZÍKŮ CLARK

Číslo jedna v poměru cena/výkon

mmh_award_value Zákazníci rozhodli: Clark je výrobcem vysokozdvižných vozíků s nejlepším procentuálním poměrem cena/výkon.

Proslulý americký obchodní žurnál „Modern Materials Handling“ provedl na jaře 2008 mezi uživateli vysokozdvižných vozíků studii zákaznické spokojenosti. Cílem bylo ukázat, jak výrobci zaměřují své produkty na požadavky trhu a jak moc si cení zákaznické přízně. Výsledky studie byly také určeny k tomu, aby usnadnili rozhodnutí těm, kteří uvažují o koupi vysokozdvižného vozíku. 1300 expertů – tj. zákazníků – se zúčastnilo této studie a vybrali nejlepší výrobce v následujících kategoriích: celková spokojenost, kvalita produktu, procentuální poměr cena/výkon, ohled k životnímu prostředí a efektivita.

Z vyhodnocení z října 2008 bylo zřejmé, že se produkty Clark jednoduše dostanou na špici v kritériích, jakými jsou provozní náklady, náklady na servis, zachování hodnoty, stejně tak, jako nákupní cena a ekvivalentní hodnota. Z toho plyne, že Clark Material Handling obdržel cenu „Nejlepší procentuální poměr cena/výkon“ čímž zanechal všechny ostatní renomované výrobce daleko za sebou.

Tato cena je významná hlavně tím, že lidé, kteří zde vyjadřovali svůj názor a závěry jsou ti, na jejichž názoru záleží nejvíce: uživatelé vysokozdvižných vozíků. Tito zákazníci vybrali Clark přesně v takových kritériích, která byla vždy pevně zakotvena jako požadované produktové vlastnosti. A zákazníci Clarku vědí, jak tyto vlastnosti zelených vysokozdvižných vozíků ocenit. Fér ceny pro odolné vozíky, které vydrží, jsou tím, co symbolizuje produkty Clark a slogan „Vytvořen, aby vytrval“.

Clark by každému rád poděkoval za tuto cenu, jíž si velmi váží a která ho podněcuje k tomu, aby proměnil ve skutečnost všechny požadavky a nároky, které na něj kladou zákazníci. A zároveň bude nadále nabízet vysokozdvižné vozíky s nejlepším procentuálním poměrem cena/výkon na trhu.